Szeptembertől ismét kezdő csoportok indulnak

Ha egy összetartó közösségbe akarsz tartozni, ahol kirekesztés és nagyképűség helyett egymást támogatjuk, jó helyen jársz. Helyed van nálunk, ha teljesen kezdő vagy, és akkor is, ha komolyabb sportmúlttal a hátad mögött új kihívásokat keresel. Csapatunkban élsportolóktól meríthetsz motivációt, és versenyeken is kipróbálhatod magad, de akkor is tárt karokkal várunk, ha heti pár alkalommal csak kizárnád néhány órára a külvilág zaját, és egy vidám társasággal edzenél. Szerintünk nagyon fontos a jó, összetartó közösség, hisz egymást motiválva a kemény edzések is könnyebbnek tűnnek.

Rendszeresen szervezünk csapatépítő outdoor programokat, többek között külföldi túrákat, sörözéseket és minden más olyan programot, ahol kikapcsolódhatsz edzőtársaiddal.

De mi is az a Valhalla? A Valhalla egy olyan edzésforma, amely a funkcionális anatómia elvei alapján, a sérülés megelőzést prioritásként kezelve, tervezett, progresszív terhelés által javítja a sportolók teljesítményét. Hogy ez mit jelent pontosan? Olyan mozgásmintákat alkalmazunk, amiket az emberi szervezet fejlesztett ki magának az evolúció során, és mind a mai napig mindennap alkalmazza. Ilyen például a guggolás, vagy a fej fölé nyomás.

A modern életvitelnek és az ülőmunkának köszönhetően teljesen eldeformálódunk, és alkalmatlanok leszünk e gyakorlatok helyes kivitelezésére. A helyes mozgásminták elsajátításával nagymértékben csökkenthetők a sérülések kialakulásai. Itt nincsen bicepsz és mellnap. Edzéseinken végzett gyakorlatok az egész testet megdolgoztatják, eszközök és testsúlyunk alkalmazásával. És ez az, ami nagyon fontos! Nem használunk gépeket, mert neked, átlagembernek 8 óra ülő munka után nem arra van szükséged, hogy az edzőterembe ismét beülj egy gépbe. A core izmok megerősítésének és az ízületi mobilitás visszaállításának kellene az elsődleges célnak lennie.

A Valhalla edzésrendszere olyan gyakorlatokat tartalmaz, amivel az összes kondíciós képességed fejleszthető (erő, állóképesség, hajlékonyság, koordináció, gyorsaság), és olyan sportágak elemeit tartalmazza, mint a súlyemelés, erőemelés, gimnasztika (saját testsúlyos gyakorlatok), futás, evezés stb. Az edzések kis csoportosak, ahol nem sportág specifikusan készítünk fel valakit, hanem a fent említett összes kondicionális képességet egyszerre fejlesztjük, tehát átlagembernek és sportolónak is a legjobb választás lehet. Így válnak tanítványaink fizikális és mentális szinten is kiegyensúlyozottabbá.

Tehát mikor ne gyere hozzánk edzeni?

…antiszociális vagy és utálsz jó közösségben edzeni

…úgy érzed, te már mindent tudsz a funkcionális edzésről

…nem akarsz egy strukturált edzésterv szerint haladni, ami végigkísér az alapoktól a haladó szintig

…nem szeretsz magasan képzett edzőktől tanulni

…nem szeretsz megizzadni és edzésről edzésre odatenni magad

…nem akarsz kiemelkedő állóképességet és erőt, mert manapság ez tök felesleges

…utálod, hogy pozitív mellékhatásként még jól is fogsz kinézni

Minden más esetben tárt karokkal várunk. Légy te is csapattag, légy Valhallás! 🙂